نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

در 19 ژوئن، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب پکن با 220000 کتاب چینی و خارجی در مرکز همایش ملی پکن افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب پکن (BIBF) در سال 1986 تأسیس شد. این نمایشگاه به دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در جهان، تأثیرگذارترین سکوی نمایشگاه کتاب در سطح بین المللی در چین و بین المللی ترین نمایشگاه کتاب در آسیا تبدیل شده است. هر ساله غرفه داران بسیاری از کشورها و مناطق سراسر جهان را به خود جذب می کند. به تجارت کپی رایت، تجارت واردات و صادرات فیزیکی و ترویج خواندن نشریات چینی و خارجی و نشریات چند رسانه ای دیجیتال متعهد شده است. این رویداد تبدیل به یک رویداد تبادل نشر بین المللی در مقیاس بزرگ شده است که کتاب، دیجیتال، انیمیشن و سایر صنایع را پوشش می دهد.

نمایشگاه امسال با موضوع «تعمیق یادگیری متقابل میان تمدن‌ها و همکاری برای آینده برد-برد» با مساحتی بالغ بر 55000 متر مربع، 1600 غرفه‌دار از 71 کشور و منطقه را به خود جذب کرده است. در مقایسه با سال گذشته، نمایشگاه کتاب امسال 15 کشور جدید شرکت کننده دارد. تعداد غرفه داران خارج از کشور به 1050 نفر رسید که 150 شرکت کننده نسبت به سال گذشته افزایش یافته است 

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

پلتفرم ابری نمایشگاه کتاب پکن (BIBF) خدمات نمایشگاه کتاب را بر اساس تحقق عملکرد نمایشگاه‌های کتاب آفلاین بهینه‌سازی می‌کند. در میان آنها، عملکرد نمایش از اشکال مختلف نمایش دیجیتال مانند گرافیک، ویدئو، 3D، VR و پانوراما برای راهنمایی واحدهای انتشارات کلیدی داخلی و بازدیدکنندگان برای توجه به کتاب‌های موضوعی ، نشریات با کیفیت بالا و آخرین انتشارات استفاده می‌کنند. کشورهای مهمان و غرفه داران داخلی و خارجی. از طریق استقرار سرورهای ابری داخلی و خارجی و تعبیه ماژول‌های ارتباط ابری و همچنین تنظیمات متعدد فعالیت‌های نمایشگاه کتاب، ارتباط روان بین غرفه‌داران داخلی و خارجی تضمین می‌شود و به همکاری نشر چینی و خارجی برای توسعه آنلاین و ادامه آفلاین کمک می‌کند. .

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

تجارت فیزیکی و دسته بندی دیجیتال: کتاب، روزنامه، نشریات ادواری و نشریات مرتبط، نشریات الکترونیکی و چند رسانه ای و تجهیزات مرتبط، جلد کتاب و کاغذ چاپ، وب سایت های شرکت های مرتبط با آموزش و سرگرمی، محصولات سمعی و بصری، تجارت الکترونیک، کتاب فروشی های آنلاین، شبکه خدمات، انتشارات مرتبط با الکترونیک، پردازش محصول اطلاعات

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

اطلاعات نمایشگاه کتاب پکن 2024 - نمایشگاه کتاب پکن - اطلاعات سالن نمایشگاه

مرکز کنوانسیون بین المللی پکن

مساحت محل برگزاری: 77000 متر مربع

آدرس سالن نمایشگاه: چین - پکن - پکن، منطقه چائویانگ، جاده شرقی بیچن، ساختمان 3، پلاک 8

جزئیات نمایشگاه

از زمانی که مرکز همایش های بین المللی پکن در سال 1990 به بهره برداری رسید، هر ساله میزبان نزدیک به هزار نمایشگاه داخلی و خارجی در اندازه های مختلف بوده است. در سال 2002، مرکز کنوانسیون بین‌المللی پکن و هتل کانتیننتال بیچن با تکیه بر مزیت‌های جامع این گروه، قابلیت‌های عملیاتی شرکت پس از ادغام به طور موثر بهبود یافته است و سهم آن در بازار همچنان گسترش می‌یابد و نمایشگاهی با کیفیت بالا ایجاد می‌کند. برند در صنایع نمایشگاهی داخلی و خارجی. مرکز کنوانسیون بین‌المللی پکن و هتل کانتیننتال Beichen وابسته به گروه Beichen هستند و در منطقه تجاری آسیا-المپیک واقع شده‌اند و خدماتی مانند کنفرانس‌های درجه یک، نمایشگاه‌ها، دفاتر، اقامتگاه‌ها، سرگرمی‌ها و خرید ارائه می‌کنند. واقع در منطقه تجاری آسیا-المپیک، مشرف به مکان های المپیک در شمال و جاده کمربندی چهارم در جنوب، دارای محیطی زیبا و حمل و نقل مناسب است.

مرکز همایش های بین المللی پکن عنوان "بهترین مکان خدماتی پنج ستاره" را از سوی دفتر گردشگری شهرداری پکن دریافت کرد در 15 آوریل 1996، مرکز همایش های بین المللی پکن به انجمن کنوانسیون بین المللی (ICCA) پیوست. . این یک سالن پذیرایی خدمات کنفرانس پنج ستاره با 48 اتاق کنفرانس در انواع مختلف و فضای نمایشگاهی به وسعت 5000 متر مربع است. هتل بیچن کانتیننتال یک هتل چهار ستاره با 538 اتاق در سبک های مختلف و رستوران های متنوع در هتل است.

نمایشگاه بین المللی کتاب پکن 30 خرداد آغاز به کار کرد.

منبع : https://www.shifair.com/exhibitionDetails/2400.html

کد خبر 19948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =